090428

Idag har jag varit i Skövde med mamma och hämtat en huv till min brors bubbla... Han ringde igår och hade hittat den på blocket, eftersom han bor i Sthlm så fick vi åka och hämta den, sen ska vi väl paketera den på nåt vis och skicka upp den till honom.

Efter det bar det av hemåt och jag var vrålhungrig, försökte få med mig nån att äta, men det gick inget vidare.. Så jag slängde i mig lite chili con carne från igår. Självklart när jag precis ätit klart så ploppade Valle upp på msn och sa att det skulle grillas kl 17.. *Morr*

Jag ringde Alexandra och hon var i Falköping med Malin, så jag mötte upp dom på stan och gick lite i affärer.. Köpte en ny mascara, highlighter och en ny parfym, båda mina lacoste är inne på sista dropparna. Det blev Gucci´s Envy Me. Har velat ha den sen jag luktade på den sist. Nu ingick en lotion också för samma pris som för enbart parfymen, så det var ju en liten bonus. :)

Efter grillningen så gick jag hem, bytte kläder och tog ut hundarna på en lång promenad. Nu sitter jag här och måste snart gå och lägga mig.. På torsdag är det ju Valborg! Och jag jobbar 8-12 och sen 15.45-21.15.. Blir inte mycket Valborgsfestande för mig, ska ju upp och jobba igen kl 8 på fredagen.. Inte för att jag är särskilt sugen på att festa efter min napalmfylla i lördags... Men man vill ju ändå ha möjligheten att kunna fira valborg.. Jag är väl tacksam på torsdag när jag inte är bakis och slipper känna för att halshugga mig själv för att slippa huvudvärken.. Tänk positivt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0