Anställningsintervju

Idag i stallet så var det två tjejer till som var där som ska ha praktik. Kul med sällskap! Vi var klara med allt runt halv 11, det var så skönt att slippa göra allting själv! Kommer bli riktigt bortskämd nu under tiden de är där.. :)

När jag kom hem så ringde telefonen under tiden jag städade. Som tur var hade jag slutat dammsuga när det ringde, annars hade jag aldrig hört det... Det var iaf chefen som ringde från ett ställe där jag sökt sommarjobb på ett äldreboende! Underbart! Så jag ska dit på tisdag nästa vecka och prata med honom. Först och främst är det ju ett sommarvikariat, men det finns möjlighet till förlängning. Skulle vara så himla skönt att få ett jobb!

Håll tummarna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0