Besviken och glad!

Är så grymt besviken på den där personen. Tänker inte nämna namn eller dylikt, men det han gjorde.. Det gör man fan inte. Är man 30 och ska fylla 31 så borde man fan vara lite mer mogen. Vi dejtade i drygt tre veckor, kändes skitbra, astrevlig kille, sen var han bortrest i en vecka och vi träffades på natten när han kom hem och dagen efter. På söndagen blev det väl lite konstigt, men inget allvarligt i mina ögon och vi skiljdes åt som vanligt och sa att vi skulle höras av.

På mån - inget ljud. På tisdag - Inget ljud. Jag skickade ett sms på tisdagen vid 14 och frågade vad han skulle göra och om han hade lust att träffas. Vid 20 på kvällen kommer ett svar där det stod att han hade varit upptagen hela dagen och att han inte haft tid att svara på mitt mess. Sen hade han träning mellan 20.30-22.00, så det blev lite sent... Kanske ska nämna att vi båda var lediga dagen efter.. Sen avslutades sms:et med "Kram". Inte "puss" som vi alltid skrivit innan. Börjar ana oråd.. Jag svarade bara att han kunde höra av sig när han hade lust att ses.

INTE ETT LJUUUD.

På fredag skriver jag ett mess. Frågade om allt var ok mellan oss eftersom det varit väldigt tyst från honom och frågade rent ut om han inte ville träffa mig längre. INGET SVAR.

På lördagen skulle jag på förfest, gör mig iordning, går ut, går över vägen mot Dagny's. Och vem står där? Jo, HAN. Jag blir nervös, ser att han ser mig, jag tar upp mobilen, byter låt o fifflar lite, tittar upp och då ser jag att han och hans kompis vänt sig om och börjat gå åt samma håll som jag ska. Så jag går 4-5 m bakom dom halva vägen till förfesten, inte ett hej, ingenting. Bara ren och skär igorering. Så jävla löjligt. Hans kompis vänder sig om två gånger och tittar, och det är ju rätt uppenbart att de pratat om mig.

Skitförbannad går jag upp till förfesten, möter Daniel, Hallbergs kusin på vägen och han fick sig en salva när han frågade hur det var med mig.. En hel del svordomar och manshat flödade ur min mun. Så också resten av kvällen. Väl inne på Terrassen så släppte väl det mesta och jag hade riktigt kul, tills vi gick ut och rökte (inte jag, jag röker inte..) Då är  HAN där utanför. Ser mig, ignorerar mig. TIll och med hans kompisar som jag träffade samma kväll som jag träffade honom kom fram och kramade mig! Då var han 2 meter ifrån mig. Han stod där med nån blondin och kramade henne. Oh the joy. Kan nån förklara för mig hur JAG lyckas hitta varenda idiot i hela falköping?

Skickade ett mess på natten när jag var på väg hem. Skrev bara: Det du gjorde ikväll är det lägsta jag nånsin varit med om. Trodde du var 30, men du beter dig som en 15-åring. Förstår att tjejer hört av sig till dig när du inte gör några avslut, utan bara slutar höra av dig som en riktig fegis. Var en man för helvete. 

Inte ett svar. Förvånad?

Jag tycker det är jäkligt synd, för det kunde nog ha blivit något bra av det hela. Det kändes bra. Nu känns det såklart helt cp och jag är fortfarande förbannad. Hur kan man bara stänga av och inte ens bry sig om att svara?! Jag la ju till och med fram det till honom när jag frågade om han inte ville träffas längre! Han hade bara behövt skriva - Nej, det känns inte rätt, jag vill inte träffas mer. 

Svårare än så är det inte. Då kan man iaf hälsa på varandra ute som vänner och beté sig som vanligt folk. Men inte nu, när han "went down the coward lane.." Samma natt tog jag bort honom som vän på facebook och raderade hans nummer. Delete, gone, finito.

Riktig man sökes!

Jag är lite glad idag iaf, för jag fick sommarjobbet på äldreboendet, så på mån och tis ska jag dit och gå på upplärning.. :)

Tills dess kan karlar i alla dess former fara åt h*lvete.

 

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej gumman, vilket jävla kräk du stött på då..usch, stackare Hoppas du hittar en riktig man snart då eller iaf en bra kille..;) Hoppas allt e bra me dig annars, va längesen man träffade dig nu, skulle va kul att träffas ngn dag. Förresten såg att du fått sommarjobb på ett äldreboende? Ja ska oxå jobba på ett i sommar, vart ska du va?? Själv ska ja va på trätorgets äldre boende. Ha d så bra nu..

Kramar Diana

2009-04-14 @ 21:18:20
URL: http://dianalundin.blogg.se/
Postat av: Sanna

You go girl! Trampa på kräken!

2009-04-17 @ 10:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0