Filmkväll

Efter lite mer sömn och en rejäl middag så började jag må något bättre än vad jag gjorde när jag vaknade imorse... Tog en promenad med Johanna också och alla hundarna. Alltid lika trevligt! Sen blev det att jag kollade på Lejonkungen.. Haha.. :) Många år sen jag såg den! Ser den alltid på engelska, den är SÅ mycket bättre då, som de flesta disneyfilmer är. Grät en skvätt också, den är ju lite sorglig...

Jag håller på och läser Nattens Barn av Traci Lords. Den gamla porraktrisen. Riktigt hemsk bok, men jag är inte färdig än och slutet verkar ju vara lyckligt iaf.. I boken så handlar det mycket om hennes skådespelarkarriär, även utanför porren. Hon är med i bl.a. Cry Baby med Johnny Depp. Detta är ju en riktig kultfilm, men jag hade inte sett den! Så jag gjorde det nu ikväll också. Ganska sådär töntig komedi typ, men den var ju bra! Påminde lite om Grease med mycket sång och coola grabbar i skinnjackor.. ;)

Så jag har lyckats klämma två bra filmer på en kväll!

Nu ska hundarna och jag ut på en promenad.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0