Första introduktionsdagen

Sådärja!

Då var första dagen på äldreboendet avklarad! Jobbade 15.30-21.15.. Har glömt bort hur det är att jobba så få timmar.. Haha, kommer bli bortskämd.. :P

Det funkade riktigt bra tyckte jag, det är ju bara 8 personer på den avdelningen som jag ska vara på. Väldigt lugnt och skönt! När man lagt alla så frågade jag vad vi skulle göra. Svaret var, dricka lite kaffe och kolla på tv.. Haha, på jobbet?! Det är underbart!

I övrigt har jag haft en riktig softardag. Vaknade 9.30 och åt frukost, gick ut med hundarna. När jag kom in kollade jag på Schindler's List.. Bedrövelse, bedrövelse.. Så nu behöver jag inte se den på några år igen.. Fick för mig att jag skulle se den.. Är nog självplågare innerst inne.

Anyways.. Ska jobba 7-16 imorgon, så det är väl snart dags att lägga sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0