Grillpremiär!

Idag har det varit grillpremiär för mig! Inte en, utan två gånger! :) Inte illa! Och så himla gott! Mammas sallad med dressing är väldigt svårslagen... :) Gårdagen var också helt ok, förutom att jag var tvungen att se den där personen två gånger under kvällen... Kunde varit utan! Men min kväll fick ett bra slut iaf.. haha! Hela dagen har jag solat hos mamma, har ju varit sjukt varmt idag! Fick lite färg i ansiktet, känns bra att inte behöva vara likblek längre.. :) Tog en massa söta kort på Melvin när han lekte med sin boll.. Han roar sig själv lätt!



Sture - Grillmästaren



Melvin dödar boll



Grill no. 2



Johanna kommer älska att jag lägger upp den här bilden.. :D



Herr Nöjd

Kommentarer
Postat av: Sanna

Änna! Du har aldrig varit likblek i ansiktet, du är ju brun i hyn. :)Träffade du den där personen igen på kvällen!!?!? Urk... Melvin är iaf lätt en keeper!! :)

2009-04-17 @ 10:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0