Hur man gör mig glad..

Kika in på Lindas Blogg.. Den finns HÄR

Gjorde hela min dag.. Eller kväll.. Whatever.. Saknar verkligen min partypolare Linda.. Ingen kan festa som hon, att dansa till kl 05 på morgonen var inga problem! Inte många man bara kan gå ut och dansa med en hel kväll, utan att behöva supa sig dyngrak (nog för att det hände en del gånger det med... ) Bara rent, skärt PARTY!

Miss the good old days! Hon är även en av de få vänner man har som kan festa trots att de har pojkvän/sambo or whatever. Linda kan gå ut och festa, helt själv, utan att prata om/ höra av sig till sambon. Helt otroligt! :P Inte många som klarar av det, helt ärligt.. Finns det nåt mer annoying än när "tjejerna" ska ut, och sen helt plötsligt dyker pojkvänner och övrigt pack upp på antingen festen eller krogen, eller om de börjar tok sms:a när de fått i sig lite och sen vill de bara gå hem till "Han med stort H". *Suck*

Tjejkväll är tjejkväll! Därmed basta!
Ni dör inte utan era pojkvänner i några timmar, jag lovar!
Jag lever varje dag ensam, still kicking!


Aldrig mer vanilj vodka säger jag bara...


Kärlek... Kolla händerna.. ;)

Kommentarer
Postat av: Lindis

Sob Åh Anna vad rörd jag blir, har ju inte läst din blogg förens nu, shit vad jag är mesig, blev ju helt tårig! Tack gumman! Btw har inte druckit vaniljvodka sedan dess, fick nog.

2009-08-17 @ 19:31:37
Postat av: Räkisch

Haha, Gumman! :) Fy faan.. Aldrig mer vaniljvodka. Instämmer helt. Däremot får vi ta och fixa några fler minnesvärda kvällar ihop.. :) Stor kram!

2009-08-17 @ 19:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0