Imorgon...

.. Kommer Maria! Wohoo!! Vi har inte träffats på 7 mån kom vi fram till.. Det är helt sjukt med tanke på att vi bara har typ 16 mil från varandra nu.. Vi träffades oftare när jag bodde i Stockholm och hon i Bollnäs.. :)

Imorgon blir det mys ute hos mamma och kanske käka lite middag, rida lite också, nu när det är så fint väder. :) Sen blir det nostalgikväll med breven som jag hittade, haha! Ser fram emot det, fan vad jag har skrattat! På lördag ska vi till Grevagården utanför Skövde och kolla på hingstvisning. Maria har ju köpt en godkänd welsh cob hingst, Valla's Carracas. Skitfin!

Ser fram emot att träffa min vän! :)


Midsommar 2007

Kommentarer
Postat av: Towe

Googlade lite på Carracas, satan vad snygg han var! =)

2009-04-03 @ 19:57:25
URL: http://towiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0