Karatefylla

Igår blev det lite fest hos Valle med Alex, Martina, Nico och Bäck, Riktigt kul, men man ska inte shotta turkisk peppar...
Det var sista kvällen på Terrassen innan de stänger för säsongen och det ville inte jag missa! Min fylla ledde mig på andra spår dock.. Mådde inte så bra, så jag gick och la mig och vila lite på Valles säng..

Senare vrålades det om att de skulle gå, jag mådde skit och Bäck, den lilla ängeln, följde mig hem så jag slapp gå själv. En riktig gentleman! Hemma har jag tydligen lyckats plocka ut linserna, borstat tänderna och tvättat av mig sminket innan jag la mig, men väl i sängen så vände sig magen och jag fick springa till toaletten och hulka.. SÅ jävla vidrigt det är att spy! Hatar det! Hade nog mått ännu sämre idag om jag inte gjorde det, men jag kan inte säga att jag mår bra.. Så nu får det fan dröja ett bra tag innan jag dricker igen. Blä!

Hela min underbara lediga dag är ju förstörd nu.. :(


Brudarna


Tjejkväll så att säga..




Gentlemannen


Far åt h*lvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0