Lite ridning

Var ute idag med Jennie igen och red. Jag red Sune och hon red Corlando. Vi red en liten sväng i skogen, så mysigt så! :) Hon skulle iväg sen och fiska med sin bror, så jag red Turbina senare på eftermiddagen. Hon är rolig.. Hon är stor som en elefant, men när man sitter på henne känns hon som ett fullblod, lätt, stort steg, snabb och pigg. Man tror att hon ska vara ett riktigt ök, men hon är så otroligt fin och rida! :) Det går undan kan man säga! På kvällen blev det grillning med Johanna och Lisa hemma hos Tommy. Gott gott, trots att korvbröden var slut på ICA.. (Katastrofen var ett faktum...)

Låter bilderna tala för sig själva.


Jag och Fröken Turbo


Sune


Corlando, Jennie och Sune


Sune


Sune i skogen


Jag och Turbina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0