Lite senare

Nu har jag precis varit ute med Fröken Fransson och hundarna. Skönt att få rensa huvudet och prata av sig lite, inte för att vi kom fram till något vettigt eller ens förstod varför saker och ting blivit som det blivit.. Två bitterfittor ute på promenad helt enkelt...

Tidigare idag var jag med Micke och Jenny i Skövde och åt helt underbar sushi på Voda! Mums!! Alltid lika roligt att träffa dom och se dom två tillsammans, är det två personer i världen som är menade för varandra, då är det dom! Hoppas att jag själv lyckas hitta en lika bra match i framtiden..

Annars idag har jag tecknat lite.. När jag är orolig, nervös, när nåt bara är fel i livet, så brukar inspirationen flöda och teckningar blir gjorda. Alltid nåt positivt. Jag har inte tecknat på flera månader, men nu så. Om jag bara kunde få svar, veta vad som hänt, vad som gick fel, nånting! Men icke... Jag börjar vänja mig vid detta, och är rent utsagt; rätt less på skiten! Varför ska man hoppas på nånting, som aldrig blir av? Varför ska man fortsätta tro att nån gång, snart, så är det äntligen min tur! När det gång, på gång, på gång uppenbarligen inte är så.

Hoppas att den här episoden i mitt liv snart är över. Är otroligt less på att känna igen situationen och känna: "fan, inte igen!"

Deja vu, fuck my ass!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hatar såna perioder i livet, då man kör ner sig, totally. Jag vet att du snart är uppe ur den!! :)

2009-04-17 @ 10:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0