19 September

19 september är det inflyttningsfest/födelsedagsfest hos mig.. :) Har skickat runt en massa inbjudningar på facebook. Redan några som tackat ja, så det känns ju bra. Skickade ca 50 inbjudningar, sen drar väl folk med sig lite mer, så jag hoppas det blir livat. :) Sen är det ju folk som jag vet kommer, som jag skitit i att bjuda.. :)

Idag har jag jobbat 7-13 och börjar jobba igen 15.45-21.15. Kom precis hem till Johanna och ska snart ute med jyckarna på en promenad. Hon ligger ju och sover eftersom hon jobbat natt. Igår fick jag veta att jag kan flytta in i min nya lägenhet på måndag, för hon som bor där nu flyttstädar och gör klart allt på söndagen. Gött mos! Nu är det bara 8 dagar kvar...

Ska bli förbannat skönt med en ny, fräsch och STOR lägenhet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0