Gårdagen med tösera

Efter att jag målat klart dörren till sadelkammaren igår så gjorde jag mig i ordning och drog in till stan till Johanna. Var tänkt att vi skulle upp till Panka och sola lite, men det blev på hennes bakgård istället med sällskap av Kata. Jävligt trevligt var det. Tjöta massa skit...

Jag kan knappt vänta tills jag får flytta in i nya lägenheten! Nästa helg flyttar Tjejen ut som bor där, så den 1 smäller det...

Var jäkligt gött att sola igår, men vart fan är solen idag?! Vaknade vid 8 hemma hos Johanna och bara "Wattafack?!". Regn! :(

Släpade mig upp och åkte hem till mamma igen, börjar jobba kl 12.30 och var tvungen att byta kläder eftersom shorts och t-shirt nog blir lite för kallt idag.



Mumindalen.
(Otroligt internt, så ta inte illa upp om du inte fattar.)



 


Kommentarer
Postat av: Bad Ass

AHHRGG! Trodde du hade dropkickat bajlådan av varenda mumintroll Jacobsson! AHH... helvete! Andas andas

2009-08-21 @ 13:27:56
Postat av: Räkisch

Men detta är ju FÖRE-bilden! Ser du inte hur glatt ovetande de ser ut? Lägger jag ut efter-bilden så åker jag i fängelse..

2009-08-22 @ 07:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0