Hatar spotify reklamen!

Fan vad den suger!

Tänker ju inte betala för att lyssna, men man spyr ju på den där jävla reklamen. Speciellt när hon Amy McDonald kör sin.. GOD DAMN IT vilken jobbig dialekt!

SPYYYYYR!

Idag har jag iaf varit ute hos mamma och tvättat hela min soffklädsel. Kände att jag inte kunde jobba efter gårdagens bryt, men pallar inte heller att sitta inne en hel dag. Vaknade vid 5 av att Jackie skällde som fan. Somnade om och sov till 9.30. Gick upp och åkte direkt till mamma. Tvättade, tvättade och tvättade. Sen åkte jag hem igen och hängde hos Johanna. Kata, Anton och Linda kom förbi en sväng på kvällen också.

Får lite dåligt samvete när jag inte jobbar. För jag är ju inte "sjuk" utan bara helt slutkörd, utarbetad. Men känner mig så jävla lat när jag bara är hemma, fastän jag känner att jag behöver det så jäkla mycket!

Vore toppen om jag kunde få den tjänsten på 75% som blir ledig i oktober som personlig assistent. Bara släppa alla andra jobb och fokusera på ett. Vore jäääkligt gött. Att ha ett jobb, utan att behöva flänga runt som en idiot mellan två jobb/dag. Det är SÅ inte värt det...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0