Illa

Åkte till jobbet igen vid 15.15, men fick åka hem igen 19.30, mådde så jäkla illa. Hade som en klump i halsen, kändess om jag skulle spy och hade ont i magen. Huvudet kändes som mos och jag visste knappt vad jag skulle göra på jobbet, vilka som fått sina mediciner osv. Ann-Britt var snäll och sa att jag kunde gå hem, så kunde hon stanna och ge rapporten. Jag var väl inte den säkraste personen i trafiken på vägen hem, men det gick bra iaf.

Tror det är min kropp som börjar säga ifrån nu för att jag jobbat så mycket senaste tiden. Fick blodsmak i munnen när jag jobbade imorse. Skitäckligt, har aldrig haft det förut. Inte utan att blöda iaf..

Så det är kanske dags att ta det lite lugnt med jobbandet framöver.. Vad vet jag?

Nu käns det bättre när jag bara varit hemma och tagit det lugnt i soffan med Johanna. Hon har precis åkt iväg till jobbet. Jag tänkte hoppa i duschen och slänga mig i sängen med min senaste bok jag läser. Eric Claptons självbiografi. Än så länge är den lite trög.. Inte lika spännande och lättäst som Jenna Jamesons, konstigt nog...

Anyfuckinghow..
Hatar att må illa utan att veta varför, ogillar skarpt att känna mig svag.
Ge mig styrka...



Eller ge mig en öl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0