Nytt inlägg

Yo

Kvick uppdatering, har inte hänt ett skit. Har precis kommit hem från Magnus. Ska snart ner till mamma i stallet och hjälpa henne att måla lite i våran nya sadelkammare. Kan slänga upp lite bilder på den sen. Efter det ska jag köra rally in till stan och hälsa på Johanna lite grann.

Ska svänga förbi Bokia och se om min Breaking Dawn bok har kommit än. Beställde den förra veckan. Gah! Sista boken av Twilight böckerna! Ska Bella bli vampyr eller icke? Löjligt bra böcker, men det är nog bara för att jag är tjej och Edward är snygg... ;)

Du är glad att du läste detta meningsfulla inlägg nu va?

Kommentarer
Postat av: Towe

Har aldrig varit gladare! Vilken tur att jag inte missade det här inlägget ;)

2009-08-20 @ 21:05:31
URL: http://towiss.blogg.se/
Postat av: Räkisch

Jag är glad om du är glad Towe.. ;)

2009-08-21 @ 09:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0