Vardagsmys och 17,5 timmar jobb

Jahopp.. Då har man precis kommit hem från jobbet. Jobbade 14-07.30. Härligt pass. Tur att det är sovande jour så man slipper vara vaken hela natten. Man måste bara gå upp vid 02 och sen vid 06.

Anyways, igår var jag med Kata och Linda innan jobbet. Hängde med dom till ÖB och Wilys. Sen drog jag och Kata till stan och tog en fika. Very nice! Drog förbi Intersport och köpte ett par joggingskor, eftersom Johanna och jag ska bli fitta (höhö), Sen gick jag förbi Bokia också och köpte Breaking Dawn och Nikki Sixx´s självbiografi. Har så mycket att läsa så jag inte vet vart jag ska ta vägen!

Började med Eric Claptons biografi, men den var småseg och tråkig.. Sen började jag lite lätt med Lemmy´s, haha, den killen är helt störd, så jävla rolig! Jag tror jag är kär.. Den kommer bli sjukt lättläst, men eftersom jag köpt Breaking Dawn nu så måste jag läsa ut den först, för att se hur allt slutar...

Sen återstår ju då Nikki Sixx och Keith Richards böcker. Ska även köpa Slash´s när hans kommer..

Hepp.. Nu blir det till att hoppa in i duschen med Lola och tvätta fanskapet. Hon luktar as...



Smelly Cat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0