Julen tvåtusennio

Julen i år var mys som alltid. Fina klappar fick jag och jag kände att jag hade prickat rätt när det gäller julklapparna till familjen i år.

Pappa fick ett par "Fighting Grandads". Han blir ju snart farfar. Så istället för en spådom i en kristallkula fick han sin framtid i en bit plast från Kina.



Bror fick ett roligt spel. Vi har ju en del rara smeknamn på varandra, han och jag, men när jag hittade ett spel döpt efter honom så var ju min lycka gjord! S H I T H E A D !



Alla andra fick också julklappar, har dock inga bilder på dom. Har bilder på dom som fick julklappar iaf. Inte fy skam det heller.

Jag lär min lillebror allt jag kan.

Farmor ♥

Jenny & Micke (a.k.a Shithead)

Micke fick en oväntad julklapp av pappa. (Vrider mig av skratt).

Tomten kikade förbi.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0