Tråkiga besökare

Tänkte ta upp en sak med er.. Kära besökare.

Jag kan ju liksom se hur många som läser min blogg varje dag. Och ni är ju ett litet gäng.. Men ni är jäkligt kassa på att kommentera!

Jag startar upp min dator, som kan ta mer än en liten stund vill jag lova. Min dator är nämligen besatt. Eller åtminstone smittad med någon mindre trevlig, och säkert obotlig könssjukdom. Den har ett eget liv och det tycker jag den har rätt till, så jag lägger inte mig i alltför mycket vad den sysslar med. Den är trots allt vuxen. 

Sen, om datorn tillåter, öppnar jag explorer, skriver in blogg.se i sökfältet, loggar in och försöker klura ut vad jag ska skriva för att NI, mina kära läsare, ska ha något att läsa. Det behöver inte vara roligt, inte ens intressant, men eftersom ni gör er besväret att kolla in min blogg så känner jag en liten skyldighet att skriva nånting, med någorlunda jämna mellanrum. Funkar väl sådär.

Som ni ser här ovan så går jag igenom en massa etapper, sliter mitt hår och jobbar asset av mig (och det är ett ass som är ganska fint, som jag gärna vill behålla). Och ni kan inte ens ge mig en futtig liten kommentar. Vad ska JAG läsa? Jag får läsa mina egna inlägg, om och om igen. Hur kul tror ni det är? rolig är jag inte. Eller jo.. Jag är fan ganska rolig. Jag har alltid roligt när jag umgås med mig. Aldrig en tråkig stund liksom.

Men tills vidare...

Skäms på er, läsare!
K O M M E N T E R A !

(
Hytter med fingret för att visa att jag menar allvar )

Kommentarer
Postat av: Lindis

lol, en ggn har du kommenterat min, hur många har jag kommenterat din, så kasta inte sten i glashus

2009-12-19 @ 07:31:15
Postat av: Anna

Kastar sten utav bara helvete i glashus! Men skulle du be mig kommentera, så skulle jag göra det. Och då skulle jag inte komma med tråkiga ordspråk. Sen behöver ju inte du ta åt dig eftersom du är en av dom som faktiskt har kommenterat. Jag syftar på de 30 andra som inte gör det.

2009-12-19 @ 10:25:47
Postat av: Anonym

Hej Anna, här kommer en liten kommentar :)

2009-12-19 @ 13:09:08
Postat av: Anna

Det var snällt, men vem är du? :)

2009-12-19 @ 17:51:23
Postat av: Anonym

Åh Anabanana! I love your blögg.

2009-12-19 @ 18:21:35
Postat av: Lindis

tycker det é själva grejen m att kommentera, om man är tvungen att be folk för att de är för fega för att göra det själva.. men däremot kan gotta sig åt ditt liv varje dag, så fuck em! :D

2009-12-19 @ 19:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0