Utgång på juldagen

Igår var det en kaosartad dag. Vi åkte från farmor ner till Sthlm vid 10.30. Vid 12 åkte jag från sthlm till falköping. Väglaget var ju inte det bästa.. Först åkte jag fel väg hem, E20 istället för E4.. Smart.. Sen var det snökaos och skyltarna var översnöade, och jag hittar inte den vägen. Skulle komma till Skövde, men hamnade i Skara. Fick sladd så jag höll på att hamna i vägräcket på vänster sida och sen i diket på höger sida.. Riktigt vidrigt. Jag hade lust att bara stanna bilen och sova i den över natten.

Men jag hade ju en fest som väntade.

Var hemma vid 17, bara börja städa och hoppa in i duschen.. vid 19.30 dräller Chrille och Alex in först av alla. Sen kom Per, Jenny, Pierre, Ludde och Hallberg. Rosvall den svikaren stannade hemma. Det kommer han få ångra bittert en dag...

Efter lite förfest så blev det taxi till Parken. och där var det MASSOR med folk.. Hörde att det var närmare 2000 pers. Inte så lyckat på den lilla ytan. Gick knappt att röra sig, sen kunde folk inte hänga in jackan, för att det inte fanns plats. Det kallar jag bra planering.

Anyways så blev det en lyckad kväll och efterfesten hamnade hos mig med Fia, David, Robert och Hallberg. Har en del bildbevis på det iaf.. Kommer inte ihåg så där överdrivet mycket av den.. Men det är tur att man har kameran.






Sofia skulle till fyllecellen.. Tur att David var där och lovade att ta hand om henne..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0