Hey you

Torsdagen jobbade jag 7-16, efter det så var det dags att göra sig redo för Husaren med Johanna. Lite hastigt och lustigt blev det förfest hos Jonas i Skövde. Jag gick till Johanna vid 19 sen åkte vi till Skövde vid 21. H E R R E G U D vad laddad jag var, hela dan, hela kvällen! När jag är så laddad för fest så brukar det bli en besvikelse, men icke den här gången...

Är det nån man ska festa med så är det Johanna.
Vi var högt och lågt, hela kvällen. Vi såg knappt några andra människor, vi bara festade loss med varandra. Haha! Crazy!
Hade skitkul, hell yeah!

Eftersom det inte gick några tåg hem så var Hallberg snäll och hämtade oss. Jag och Per sov sött i baksätet fick jag höra av Johanna sen, som hade suttit och garvat åt oss. Jag hängde i bilbältet med huvudet hängande... Då är man trött. Eller full..

Fredagen var jag ledig och sov till 11. Helt sjukt underbart! Då bar det iväg till Johanna, som var hos sin mamma. Vi solade lite och sen drog vi till Skövde. Johanna ville gå på Gina Tricot.. Vi köpte varsin cola och gick runt på Elins Esplanad, gick runt i andra affärer och tänkte ta Gina sist. När vi står och provar kläder så frågar Johanna vad klockan är. 18.57. När stänger dom? I don't know.. De brukar väl ropa i högtalarna när det är dags att stänga... Men icke.. Vi gick i alla affärer UTOM Gina...

Men vi hade kul ändå.. :)

Fredagskvällen bestod av trevligt häng hos Chrille med dunder och brak. H E L V E T E vad det blixtrade och åskade! Vi satt på hans balkong och drack lite öl (och EN cider.. ) Jag skulle ju jobba på lördagen så jag fick ta det lugnt.

Lördag och söndag var det jobb... :(

      
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0