Jobba

Jaa... Vad ska man säga.. Idag har jag jobbat (ovanligt?).. Jobbade i Floby där jag ska börja som personlig assistent. Har gått bredvid i lördags och idag, ska göra det på torsdag också innan det drar igång på allvar. Kommer nog gå bra bara jag kommer in i det.

Jobbade mellan 9-17, så när jag kom hem tog jag ut hundarna och gick till Willy's och handlade. Nu har jag käkat middag och är uttråkad som ett as. Känns som jag aldrig är ledig och kan göra nåt kul.. Jobbar ständigt mellan 6-7 dar i veckan, men får ändå knappt nån lön. Det suger röv. Skulle jag vara ledig så skulle jag ändå inte ha råd att göra nåt, så det är bara att jobba på... Work work!

Imorgon jobbar jag 8-11 och 15.45-21.15.. Yeehaa!

See you on the flipsyde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0