Long time no write...

Ahhh.. Suck...

Inte bra att ha långa uppehåll från bloggen, blir så jävla mycket att skriva när man väl tar tag i det...

Men det orkar jag inte göra nu.. :)

Jag lever, trot eller ej. Mitt liv har de senaste dagarna, veckorna bestått av flytt och jobb. Har äntligen tömt min lägenhet på alla saker och flyttat ut till mamma där jag ska bo tom den 1 sep då jag äntligen får flytta in i min nya, större och finare (läs dyrare) lägenhet!

Sen jobbar jag som vanligt, hela tiden i princip. Sliter ut mig i förtid och satsar på förtidspensionering.. :P
Imorgon är jag otroligt nog ledig! Skulle jobba hos Magnus, men han har 3 praktikanter nu, så jag känner mig lite överflödig och frågade om jag kunde vara ledig. Inga problem. Så imorgon blir det till att besöka systemet. :)

Funderar på en napalmfylla lagom till lördag. Börjar inte jobba förrän kl 14 på söndag. Enda kruxet är sängplats, men jag tror Johanna är ett lätt offer i den frågan efter några öl. Hon blir så snäll när hon dricker.

Höhö.. Shit, har verkligen inget vettigt att skriva, har hänt 1000 saker i princip, men min hjärna känns som passerad gelé, tror inte det är bra att jobba 7 dar i veckan i flera månader.

Hepp hepp, nu kallar hemfrun i mig att det är dags att tvätta.
Har ni orkat läsa ända hit så förtjänar ni en oscar. Amen


Kommentarer
Postat av: Chivas

När får man oscar'n då?

2009-08-08 @ 22:36:09
Postat av: Anonym

När du minst anar det får du en naken guldgosse.

2009-08-18 @ 20:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0