Nytt hem i en vecka

Idag har jag jobbat 7-16, gick riktigt bra. :)

Efter jobbet bar det av hemåt för packning och hämtning av hundar. Jag ska ju bo hos Magnus nu i en vecka, eftersom han är i Falsterbo och tävlar. Jag ska sköta om hans hästar som är kvar hemma. Så nu sitter man här i ett helt hus för sig själv. Lola springer runt och fattar ingenting, Melvin är bannlyst till hallen över natten. Orkar inte städa upp hans dreggel över hela huset.. Så på dagarna är han ute. Perfekt. :)

Annars har det inte hänt så mycket. Jobbar mest hela tiden känns det som.. Är ganska lugnt nästa vecka, och på fredag kommer Micke och Jenny ner! Yay! Ska bli kul att träffa brorsan igen... Och Jenny förstås!



Min brorsa Micke och hans betydligt bättre hälft, Jenny.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0