Tisdag

Nu har jag precis mellanlandat hemma. Har jobbat hos Magnus mellan 8-11, rätt kul när det är en praktikant där och sen var det en tjej som skulle träna sin häst för Magnus. Så idag hann jag med lite mer än bara mocka och göra det vanliga, sorterade täcken och rensade ur den gamla sadelkammaren. Eftersom taket ska bytas i den gamla delen av stallet så regnar det in en del vatten... Så jag fick köra ut alla täcken till ett förråd där de kunde torka så de inte möglade sönder..

Mycket intressant att veta va? :)

Nu har jag precis varit ute med hundarna och tänkte gå till banken eftersom jag får min lön på en utbetalningsavi, men då var banken stängd.. Nya öppettider.. Jippie.. Så det var bara att knata hem igen. Nu ska jag snart åka iväg till Kinnarp för att jobba på äldrebendet mellan 15.45-21.15. Rätt gött att kunna vara hemma några timmar så man hinner äta, diska, plocka undan, umgås med hundarna.. Fast det är ju ännu skönare att vara ledig.. :P

Försöker ladda upp en film från Metaltown på facebook, men det går sådär.. Tar sån jäkla tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0