Fika med Helén

Idag ringde min hyresvärd och berättade att killen som kollade på min lägenhet igår ville ha den! Så han flyttar in den 1 augusti, så jag får en hel månad som är hyresfri. Wohoo! Big thumbs up på den!

Jag fick gå till Din Bostad´s kontor och skriva på ett kontrakt, efter det gick jag till Alexandra och vi satt o tjöta lite skit, jag somnade till lite på hennes soffa.. :) Sen hörde Helén av sig, vi skulle fika idag hade vi bestämt. Mötte henne vid Lilla Blå och drack en stor latte med en grillad vegetarisk macka.. Åh, den är såå himla god!

Efter det sprang vi en del i affärer och hade det jättetrevligt! Vi bestämde att vi skulle åka och shoppa nånstans när jag har lite mer pengar.. Vi funderade på Jönköping, finns mycket bra affärer där, jag skulle vilja shoppa loss på Make Up Store.. :)

På kvällen blev det film hos Valle igen med Alexandra. Vi kollade på A walk to remember.. *Snyft*


Så den här dagen får tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0