Fredag

Idag är det fredag och idag kommer Sture ner med min säng! Han är snäll han som ställer upp och hämtar mina saker.. :) Det är ju ett bra tag kvar tills jag kan använda den, men det ska bli himla kul att se den!

Idag har jag haft en sprängande huvudvärk, trodde jag skulle svimma av på jobbet förut, men det gjorde jag inte. Jag brukar aldrig ha huvudvärk, om jag inte är bakis då.. On top of that så var typ alla hästar helt cp i stallet idag. Stegrade sig när jag skulle ta in dom från hagen, blev skrämda för allt, gnäggade hysteriskt så jag trodde mitt huvud skulle gå i tusen bitar. *suck*

Trodde jag skulle somna som en stock när jag kom hem, men jag tog ett varmt bad och kollade på Pulp Fiction sen och tecknade lite. Blir nog en filmkväll ikväll, får se om jag får med mig nån, annars får jag kolla själv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0