Gällstad

Idag blev det Gällstad med Alexandra. Jag mötte henne vid Vero Moda efter jobbet och tittade runt på deras otroligt tråkiga kläder.. Modet är så himla konstigt nu, så man undrar vad "modeskaparna" tagit för syra för att komma på det. Anyways, när jag stod i omklädningsrummet så sa jag till Alexandra

- Ska vi inte dra till Gällstad?
 
De stänger ju kl 20 och klockan var 17 när vi åkte. Vi var där runt 18, halvt döva efter allt poppande i bilen... :) Blev några fynd! Efter detta så blev det Mc Donalds i Falköping, herre gud.. Både jag och Alexandra var nog extremt övertrötta, men vi hade iaf skitkul! Vi satt mest och skrattade på donken, vet inte riktigt åt vad, men så kan det va.. :)

Jag gjorde iaf världens snyggaste parkering i Gällstad!





Behöver jag säga att det var torrt på min sida av bilen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0