Michael Jackson 1958-2009

Ja, helt galet att Michael Jackson är död. En av världens absolut största stjärnor. Säga vad man vill om alla skandaler kring hans liv, vad som är sant, vad som är falskt. Ingen vet, förutom han. Vad alla vet är att han var en fantastisk artist och showman. Det är så jag kommer minnas honom iaf.

Jag hade äran att se honom live 1992. Jag spelade hans skiva flitigt på stereon hemma och pappa som jpbbade på Warner Music var snäll och tog hem konsertbiljetter till mig. Så jag gick på konserten med Sandra  och Josefine Axell och deras mamma minns jag. Jag var ju bara 11 år, men jag minns att jag var helt lyrisk efteråt. Synd att man inte var äldre, så man kunde uppskatta det mer och verkligen förstå hur stor han var.



Fanns inga grymma hightech prylar 1992, men så är det.
Vila i frid, Michael.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0