Midsommar och skitsnack

Midsommaren var helt underbar! Bra folk, bra dricka, bra mat, bra musik. Bra allt!

Kan inte klaga på nåt.

På väg hem får jag ett sms från nån i falköping. Yadda yadda, den har sagt det, bla bla, skitsnack skitsnack. Den har legat med den, den sa det om dig. SKITSNACK! Blir så jävla less på erat skitsnack så jag spyr snart.

Vad spelar det för roll om vem som legat med vem? Mind your own god damn business! Alla ligger med alla, vänj er, eller se till att själva få nåt så ni slipper klaga på alla andra som får ligga. SUCK! Ni är patetiska.

Får ett jävla utbrott på allt skitsnack som går runt om skitsaker som ingen har nåt med att göra. Jag skiter fullständigt i vem ni ligger med, era konversationer verkar enbart bestå av skitsnack, skvaller och inget annat. Och ni ska skita fullständigt i vem jag ligger eller inte ligger med.

Ta upp det med mig istället för att springa runt som några jävla mödisfjortisar som inte vågar säga det till mitt ansikte.

Töntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0