Rubrik?

Ja, på fredag är det ju som sagt volovfest med de gamla kollegorna. :) Ska bli himla kul! Dessvärre är ju inte vädergudarna på vår sida... Ska bli mulet och regn på fredag.. Nåja, med lite alkohol i blodomloppet så fixar sig det mesta.. :) Tänkte dock försöka med mästerverket att inte bli för full. Tror ni jag lyckas?

Vore ju dumt att göra bort sig för mycket.. Värre än vanligt liksom..

På lördagen ska jag och mamma åka till en antikaffär i Floby, vi var där och spanade en dag när det var stängt och de hade en massa fina grejer.. Och jag som inte har några pengar! Fanns bland annat en jättefin antik skrivmaskin som jag bara måste ha! Hur fin som helst, bara som prydnad. Ska lyckas ta mig upp i någorlunda tid på morgonen, därav tar jag det lite lugnare med spriten, så jag kan köra på morgonen. Affären har bara öppet den första helgen i varje månad, så det är säkert massa folk där. Gäller att jag är först och haffar skrivmaskinen. Vill ju inte behöva slå ner nån stackars försvarslös tant...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0