Seg kväll

Mhm.. Aha... Blev lite uttråkad runt kl 18 där, så jag gick ut med hundarna i en timme ungefär. Kastade lite pinnar till Melvin och han springer och dregglar och gör det mesta på sitt eget lilla vis.. :) Riktigt roligt att se på honom busa runt.. Lola, den lilla fisförnäma saken gör inte såna där lågstatus grejer som att jaga pinnar. Vad är grejen liksom? *Fnys*

Så när jag kom hem sen så var kl 19. Jaha. Vad göra nu? Så nu har jag målat naglarna, noppat ögonbrynen och sminkat mig.. Such a chick.. Sen ska det duschas och jobbas i stallet imorgon bitti, så det var väldigt värt att sminka sig nu.. :P

Men, men.. Alltid kul att testa lite nya sminkningar. :)

Försökte rita lite förut, men nä, det blev inte alls bra. Har lite oflyt i tecknandet nu.. Sucks..


Mr Melvin


Fisförnäm dam

Happy face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0