Snart midsommar...

Jahopp...

Tisdag idag. Imorgon ska jag till frisören och bli vacker i håret! Var ett bra tag sen jag klippte mitt ogräs till hår, så det ska bli riktigt skönt att bli av med lite barr. Ser verkligen fram emot det! Yay! :)
Det är ju lite saker som måste fixas innan midsommar... Inköp av alkohol, vilket jag tänkte göra imorgon typ, för att slippa stå och välja bland de få rester som finns kvar på systemet på själva midsommarafton, som hänt så många gånger förr. Lite vuxenpoäng på det eller?! Jag känner mig stolt och blev nästan tårögd när jag insåg att man blir visare med åren.. ;)

Tänkte att jag skulle försöka hinna ta mig till House of Pain Tattoo & Piercing ì Jönköping och byta till kortare stavar i mina kinder också. De sticker ju ut nu när all svullnad gått ner. Ser ut som tvä känselspröt.. Och det är ju inte riktigt meningen...

Sen ska det tvättas! Jag har mer kläder i min smutstvätt än vad jag har i garderoben. *Suck*

Hoppas nu bara att Fredrik kan komma ner från Östersund över midsommar! Vore så himla kul att fira midsommar med mina två absolut äldsta vänner. Tror det kommer bli riktigt kul med midsommar i Gislaved. Ska bli spännande att se Maria och Pers nya hus! Har en känsla av att det kommer bli en väldigt blöt helg. Och då menar jag inte av regn.. Men som sagt; Fredrik bör vara där!

Vi får säkert roligt ändå, eller det vet jag att vi får. Där jag och Maria är är det alltid fest.. :)


Så det så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0