Trött...

Ibland blir jag bara så trött på allt. Undrar om det ska vara så här livet ska se ut?
När man var barn och hade alla möjliga visioner och drömmar. Sen blir man vuxen och inser att livet handlar om att jobba, tjäna pengar för att överleva. Tidigare sa jag alltid; Jag kan jobba med skitlön, så länge jag trivs på jobbet!

Nu kan jag ta vilket jävla skitjobb som helst, bara jag får mer pengar över.

Vet inte vart min energi och positivitet tagit vägen, men om ni ser den så kan ni väl säga till mig?

Är i en svacka nu, har lust att be alla fara åt helvete. Var på god väg att göra det idag, men höll det inne, igen. Vill bara krypa iväg som ett sårat djur och gömma mig ett tag. Låta allt läka ut och få nya krafter. Ny energi.

Ska inte deppa ner er. Jag kommer snart ur det här och är mitt gamla glada jag igen, promise!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yoy make me wanna shout....:/??

2009-06-04 @ 00:30:18
Postat av: Räkmackan

Vi dricker bort det imorgon, Yippee Ki-Yay M****F****! ;)

2009-06-04 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0