Volvofest & bakisshopping

Igår var det fest med gamla Volvogänget. Riktigt kul med fotbollsgolf, buffé och massa alkohol.. :P Efter Wrågården så drog vi vidare till Puben på Terrassen och där träffade jag Jennie som är hemma från Linköping, så det var kul att se henne igen!

Idag vaknade jag första gången 06.41 av nån anledning, jag gick och la mig vid 03, så jag vet inte varför. Kroppen var väl inställd på att gå upp och jobba som vanligt 06.45. Lyckades dock somna om och vakna vid 08.40. Lite bättre. Ringde mamma som skulle åka med mig idag till antikaffären, vi hade tänkt mötas där, men hon fick komma och plocka upp mig då jag kände att jag inte var kapabel att köra, eftersom jag fortfarande kände mig full.

Lyckades köpa en gammal skrivmaskin för 150 kr, och en fotoram för 50 kr. Jag skulle köpa kaffekvarnen också, men jag fick den på köpet, så det var ju snällt! :) I fotoramen sitter nu ett kort på Chila, min första egna hund, blev jättefint. När jag kom hem sen åkte jag till Johanna och drack lite kaffe. Tittade längtande mot min nya lägenhet, ska bli så himla gött att få större utrymme! Och få plats med alla second hand-fynd jag gjort.. :P

Nu har jag precis städat. På måndag kommer det någon som ska titta på min lägenhet, så med lite tur kan jag flytta ut tidigare och spara en månadshyra.. :)

Ikväll sa jag kolla på True Romance som jag lånade av Johanna. En film av Quentin Tarantino, så det kan ju inte vara annat än bra. Karln är ett geni.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0