Waarm!

God damn it! Tror Sverige har flyttat till sydligare breddgrader.. Det är varmt, varmt, varmt!

Har solat och badat med Johanna, eller ja, bada var väl och ta i.. Fröken Fransson är inte den där badande typen.. Fick henne att doppa sig en gång.. Men helvete vad vi brände oss.. Att sola med Hawaiian Tropic i 4 timmar var kanske att ta i.. :P Anyways, nu är jag brun iaf!

Idag var jag på stranden med Mamma, Hanna och Jesper. Sjukt varmt i vattnet! Helt super gött.. Ska dit imorgon också på dan, innan jag börjar jobba 16.30. Var även i Kinnarp idag och inhandlade ett par asnice shorts Har letat efter ett par länge nu, så det var nice att hitta ett par, finally!

På torsdag ska jag och Johanna till Husaren iaf... Ska bli sjukt kul! Inträde 20 kr och öl/cider för 20 kr... Ka-Ka-Karatefylla!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha...Hawaiian Tropic, är det den oljan helt utan solskyddsfaktor?! Iii.. Själv låg jag i skugga i stort sett hela söndagen. Palla solen eller?

2009-06-30 @ 11:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0