Yadda yadda

I lördags var det fest hos Jörgen från Volvo. Jag åkte dit med Pierre, Per och Jenny. Riktigt roligt faktiskt! Det var lite beachparty-tema. Jag hade bikini under min tröja, men den togs aldrig av, så det blev inte så mycket beachparty för mig. De andra på festen hade lite bättre inlevelse med badshorts och såna där hawaiikransar runt halsarna. :)

Hade väldigt roligt iaf! Synd att folk ville åka hem så "tidigt", men men.. Jäkligt skönt att Pierre var nykter och körde iaf.

På söndagen mådde jag inte så himla bra... Och så skulle jag jobba 15.45-21.15. Inte så motiverande direkt. Var sjukt trött hela kvällen, tur att jag jobbade med Sofia som hade lite förståelse och hon var också väldigt trött.. Idag har jag också jobbat 7-15. Dagen gick så himla fort, riktigt skoj idag!

När jag kom hem gick jag ut med hundarna, åkte till PA:s och handlade mat. Sen har jag bara degat i soffan heeeela dagen. Ritade lite och nu slökollar jag på Mean Girls.

Slänger upp lite bilder från i lördags.. :)


Jörgen ♥ Strohrom


Per & Jag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0