Avskedsfest för visstidare

Igår var det den efterlängtade (?) avskedsfesten för alla visstidsanställda som fick gå från volvo. Förfesten började hos Johanna vid 16. Det var, som vanligt när det gäller volvos fester, ett bra drag och jäkligt skoj! Det var en massa folk hos Johanna och vid 18.30 åkte/gick vi till Gondolino och käkade. Efter det fortsatte festen hos Johanna.

Vid 22-23 nån gång, tror jag, så åkte några iväg till Skövde och resten blev kvar i Falköping och gick till Terrassen. Jag, Jenny och Peter fick skjuts med Crille till en kompis till Peter. Så vi satt där en stund innan vi drog ner till Terrassen. Det var meningen att jag skulle åka till Skövde egentligen, men Johanna försvann till Tidaholm (!), fråga mig inte hur hon kom dit.. Och Jenny skulle ju upp och jobba kl 6 på söndagen, så hon stannade hellre i Falköping, vilket jag förstår..  :)

Kort och gott, en bra kväll, bra folk, bra alkohol. :)

Idag är det värre som vanligt. Att man aldrig lär sig.. Man dricker alltid för mycket känns det som. Iaf dagen efter, kanske inte just då.. Jag vaknade till och från några gånger, somnade om och när jag vaknade igen så tänkte jag, nu måste klockan vara tillräckligt mycket för att gå upp. Kollar på mobilen, och klockan är 9. Wohoo.. Gosade lite med Lola och sen vaknade Melvin till och han fick komma upp lite i sängen också. Herre gud.. Han är ännu större när han ligger bredvid en, han är ju större än mig! Vi gosade lite och han lyckades knocka mig rätt på näsan så jag trodde jag skulle blöda näsblod, men det gjorde jag inte som tur var.

När jag väl kom upp, så gick jag med dogsen till Willys och handlade mjölk och gick hem och åt frukost. Nu sitter jag och slökollar på The Hills och väntar på att reprisen av Grey's Anatomy ska börja, missade ju det i onsdags. Senare blir det en promenad med Johanna, Jackie, Lola och Melvin.


De coola grabbarna...



Kommentarer
Postat av: Bad Ass

Fråga inte mig heller;) Vakna upp i en 3-sked på söndagen iaf och det var ju inte fy skam.

2009-03-16 @ 10:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0