Grey's Anatomy-kväll!

Onsdagen måste vara veckans bäästa dag numera! Eftersom jag jobbar 6 dar i veckan så känns inte helgen lika helig längre. Therefore, wednesdays is now the sh*t!
Det är Grey's Anatomy- kvällen!
*Myyyyyyyys*



I övrigt har dagen bestått av förmiddagsslit i stallet, vilket gick bra! Sen åkte jag hem, åt och stensomnade framför datan... Mamma ringde och ville ha hjälp med att byta bandage på T-Rose, så vid 13.30 hämtade jag Alexandra vid Lärcenter och släpade med henne till mor. Melvin spydde i bilen, väldigt mysigt!

Mamma var inte hemma när vi kom fram, så vi tog in Strumpan, Turbina och T-Rose och gav dom lunch. Sen återstod bara att ge resten av hästarna i hagen lunchhö. Det gör man med livet som insats kan jag lova... Det kommer hästar från alla håll, det skriks och det sparkas och jagas runt hästar från höger och vänster. Sen när allt är klart så står de snällt och äter. Paragon jagade runt Corlando så han nästan sprang ner mig, då blir man glad på hästarna! *mutter..*



T-Rose med bandage, dock inte dagens...



T-Rose med mamma Turbina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0