Hästjobb

Idag kl 8 började jag i stallet hos Magnus. Jag fick jobba tillsammans med Maria, tror jag hon hette.. :) Och det funkade bra tyckte jag, man springer ju mest runt som en yr höna i början och vet inte vilken häst som ska gå i vilken hage och vilken häst som står vart, men jag kommer nog in i det så småningom!

Direkt efter jobbet åkte jag till Mister och tog hand om honom, så kl 11.20 var jag hemma! Lagom arbetsdag.. :P Kommer väl bli längre arbetsdagar när jag jobbar ensam i stallet. Går rätt fort att mocka till 11 hästar när man är två. Nu har jag precis fått i mig lunch och ska snart ut med Lola. Sen har jag äntligen tvättstugan mellan 14 och 21!  Efter mycket om och men...

Igår kväll var jag hemma hos Johanna och kollade på Twilight. RIktigt bra film.. Och jag och Johanna var överens om att det skulle vara helt ok att ha en kille som var vampyr... Om han såg ut som Edward.. ;)
 
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0