Inflyttningsfest = Fylleslag

Igår var det inflyttningsfest hos Jenny i Floby. Riktigt kul, dessvärre mindre kul idag... Klockan är 15.45 och jag har precis ätit frukost. Var ute med Lola vid 11-snåret, men kröp tillbaka till sängen med en sprängande huvudvärk.

Jesus.. Att man alltid utsätter sig för detta!
 Det bästa av allt är att jag ska masa iväg mig till stallet också och ta hand om hästen. Kul med djur, eller hur?
 Sen ikväll skulle jag tippa på att det blir en film och onyttig mat..

Fick ett samtal också idag från en tjej som vill köpa min hoppsadel som jag haft ute på annons i evigheter! 3500 kr i fickan känns inte alls dumt! :) Precis vad jag behövde.


Kommentarer
Postat av: Den lättfotade:P

gahahahaha! Liten räka!! fan, jag garvar. Du ÄR en liten räka:P

2009-03-02 @ 01:55:27
Postat av: Räkan

Hmm.. och vem är den lättfotade? Har många vänner som är det vet du.. Något mer originellt namn kanske?

2009-03-02 @ 09:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0