Lååång lista!

Jag blir imponerade om ni orkar läsa hela.. ;)

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Anna Maria Helene Jacobsson

Smeknamn: Litän, Stockholm, Lilla Räkan av pappa.. :)

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Hmm.. Autumn med Paolo Nutini är jättefin.

Beroende av: Mina vänner.. :)

Vad tror folk om dig?: Hmm.. Ingen aning..  Att jag är yngre än vad jag är? Kan ju hoppas att de tycker att jag är snäll och lite rolig iaf.. :)

Stämmer det?: Jag är äldre än jag ser ut, och jävligt rolig.. ;)

Vad får du oftast komplimanger för?: Min rumpa..

Vad säger du för att imponera på någon?: Försöker nog inte imponera på någon avsiktligt.. Det gör bara skrytmånsar.. :)

Hur imponerar man på dig?: Man får mig att skratta, står för sina åsikter, står upp för vänner och bekanta, man är ärlig. Man vågar säga nej, när alla andra säger ja.

Brukar du skratta för dig själv?: Haha, ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Det hade varit trevligt, men jag måste förbereda inför vår processkartläggning. :( Sen måste vi boka resan också. Kan vi inte ta fikan nån annan dag? :)" Från upptagna Sanna

Var bor du?: I Falköping

Trivs du där?: Ja, absolut!

Äger du några converse: Bara ett par kopior.. :D

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, cider, vin och lite öl.. :)

Brukar du bli för full: Brukar och brukar.. Försöker att andas hela natten när jag festar till det..

Vad har du för mobil operatör: Telenor

Är du allergisk mot något: Nope

Har du haft sex idag: Haha, nej

Hur svarar du i mobilen: Nån jag känner: Hallå, Skyddat nummer: Ah, det är Anna..

Vem ringde du senast?: Fröken Fransson

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att vi skulle ta en fika imorgon

Antal timmar sömn inatt: Ca 8 timmar

Sov du ensam: Nej, med Spot på kudden, Lola under täcket och Melvin snarkande på golvet.

Brukar du komma i tid: Ja, hatar att vara försenad.

När mår du bra: När livet känns bra!

När blev du fotad senast: Hmm.. Sist det var fest.. Den 14 mars.

Hur känner du dig nu: Lite småhungrig och glad!

Vanligaste färg på dina kläder: Väldigt blandat..

Vad tycker du om fötter: De är bra att gå på.

Vad saknar du: Lite mat i magen..

Hade du en bra kväll igår: Jag hade en helt underbar kväll.. :)

Favorit dryck på morgonen: Lite gott te..

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 22-23 tiden..

Är du blyg?: Ja, ibland


Sysslar du med någon idrott:
Bara hästsport, dock inget tävlande.

Vill du hellre ha mail än brev:  Nä, hade blivit skitglad om jag fick ett brev, som man fick i the good old days!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek, men åtrå.

Har du spytt offentligt: Haha, ja, det har jag. Inte de senaste åren dock..

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vara förkyld och se om jag blir döende.

Är du nöjd med ditt liv: Ja, jag är nöjd med mitt liv, saknar bara ett  bra betalt jobb just nu..

Är du bortskämd: Nja, det vet jag inte. Har familj som ställer upp när det behövs, definitivt.

Vad gör du i morgon: Jobbar förmiddag, går ut med hundarna, fikar med Johanna och Jenny kanske?

Vad är det värsta du vet?: Djurplågeri, människor som är medvetet elaka, oärliga, skadeglada osv.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Inte mycket att slösa av.. :)

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Kommer inte på nån sådär på rak arm...

Vad längtar du till?: Vår, sol, värme, sommar. Tack!


Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja verkligen ♥


Vad använder du för shampoo?:
Schwarzkopf nånting..

Vad är det finaste du fått?: Min häst, Mister.

En speciell dag du minns: Finns ju massor!

Hur gammal är du: 27, fyller 28 i september.

Tycker du om någon just nu: Ja.. :)

Du samlar på: Minnen

Gröna eller röda äppeln: Röda. (Red Delicious)

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller Maria


Gillar du golf:
Nej.

Vilken tid gick du upp idag: 07.00

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Japp

Är det okej att gråta: Absolut

När grät du senast: Vet inte dag, men det var till nån film. :)

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, betala av lån.

Bär du glasögon eller linser: Linser dagligen.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej


När går du upp ur sängen en helgmorgon:
Efter fest: Ca 10-11. Nyktert: 9-10 kanske..

Har du piercing: Hål i öronen. Har haft hål i naveln och tungan.
 

Vill du gifta dig: Ja, jag vill uppleva ett bröllop.

Vill du ha barn: Med rätt person kanske, men jag vill inte föda!!

Solar du ofta: Nej, inte nu längre.


Är du bra på att laga mat:
Kan väl slänga ihop nåt ätbart..

Är du flygrädd: Vet inte, flög en gång från Norge till Sverige, knappt man hade tid att bli rädd.

Hur vig är du: Kan lägga ena benet bakom huvudet.

Är du musikalisk?: Sjunger hellre än bra.. Så, nej. Skulle vilja kunna sjunga.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerrys chokladglass med brownies!

Tror du på ett liv efter döden: Ja


Tycker du om sushi:
Love it!

Vad äter du helst när du ser på film: Godis, morötter & dip, coca cola.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej


Har du tandläkarskräck:
Inte skräck, men jag studsar väl inte dit.. Så lite kanske..

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgonmänniska


Vilken ögonfärg har du:
Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, men det gör jag inte gärna..

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Nej usch!


Hur ofta tränar/motionerar du:
Dagligen i stallet, promenerar med hundarnar,  aldrig på gym.

Senaste låt du hörde: Shakespeare's Sister - Stay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0