Ledig fredag

Vaknade kl 8 imorse av att mobilen
spelade pokerface på högsta volym.. *suck*

Dags att ta ut hästarna!

När alla var utsläppta och det var mockat så åkte jag hem och åt en dunderfrukost. Så himla gott! Frukosten är lätt den godaste maten man äter på hela dagen.. :)

Efter dusch och allt så gick jag iväg till arbetsförmedlingen, eftersom det är min första dag som arbetslös.. Jättekul...
Det är ju bara ångest att gå dit! När jag skrivit in mig och allt så skulle jag anmäla mig som arbetslös. Går fram till tjejen som man ska prata med.

- Har du legitimation?

- Eh, nej..

Då måste man ha legitimation för att kunna
anmäla sig som arbetslös.. Eh, Why?! Är det många som går och anmäler sig som arbetslösa som någon annan person?
- Hej, jag skulle vilja anmäla mig som arbetslös! 
Och sen dra till med nåt namn bara, for the fun of it! Det är humor! .. Eller?

Det var bara att knata hem igen och återkomma på måndag igen! Joy, joy!

Ringde Johanna och mötte upp henne och Madelene på Kupan. Strosade runt lite bland alla second hand grejer och åkte sedan med Johanna ut till stallet där hon har sin häst och hjälpte henne mocka. Vi ska fika runt kl 15, så det är dags att dra iväg snart.

Hann slänga i mig lite thaimat från igår. Sjukt gott! Så nu kommer det sitta fint med en stor, varm kopp té!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0