Lördag

Igår var jag och jobbade som vanligt och jag vet inte hur jag gjorde det, men jag var klar med allt kl 11. Det gick så himla fort allting. :) Efter det åkte jag till min bror, Tommie. Han och hans tjej, Pia, har ju köpt mammas gamla hus. De hade fått hem en stor container där det skulle slängas gammal skit. Vi gjorde en fin brasa också och eldade upp en massa. Jag har ju haft mina gamla kartonger med all möjlig gammal skit som man samlar på sig. Där kan vi prata nostalgitripp!

Alla gamla brev, gamla foton, gosedjur, filmer mm, mm.. Jag har så svårt att slänga gamla saker, som man har behållt av nån anledning, men det slängdes och eldades en hel del faktiskt. Jag är stolt ver mig själv. :) Av ca 8 kartonger blev det 3 kartonger kvar, med gamla och galna minnen... :)

Sanna hörde av sig på dagen och undrade om inte vi kunde gå ut på kvällen. Med min ekonomisituation så är det ju ingen bra idé, plus att jag skulle jobba söndagen. Det är ju så sällan hon och jag är ute tillsammans, så jag kunde ju inte säga nej, dessutom skulle hon bjuda på vin och inträde. :) Det var ju snällt! Kostade inte mig ett öre, bara några timmar av skönhetssömn...

Utgången var väl sådär.. Kunde kvittat känns det som.. När man ändå vet att man ska jobba dagen efter, så kan man ju inte släppa loss riktigt.. Dessutom var mina tankar hos nån annan.. Som jag inte kan träffa just nu.. *suck*
Och Sanna var väl inte sådär jättesocial kanske.. Hrm.. Man ska festa med Sanna själv och inte med Albin på samma ställe.. Då får man inte se mycket av henne alls. Det sista hon sa var att hon skulle på toa, sen såg jag inte dom nåt mer. Ringde henne 2 gånger utan svar, så då gick jag hem vid 01.30. Har inte hört av henne sen dess..


Vi testade alla mina coola solbrillor..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0