Måndag igen...

Jaha, då var helgen slut denna vecka med.. Dessa måndagar. *suck*

Jag jobbar em denna vecka, vilket innebär att jag tar ut hästarna i stallet på morgonen. Lite segt att gå upp 07.30 och sen jobba 14-23, men det funkar rätt bra. Är ju trots allt min sista vecka på volvo nu.. :( Känns lite konstigt, man har ju vetat att man slutar den 5 mars ett tag nu, men nu när det snart är dags.. Då vill man ju inte alls sluta.

Kommer sakna alla arbetskompisar så in i h******.. :´(

Blir en middag den 14 mars då massor från volvo ska ut o käka o ha lite "sista kvällen med gänget"-typ, för alla visstidsanställda som fått gå. Kommer säkert bli skitkul.. Som alla volvo fester.  :)

Sen på måndagen den 9 mars börjar jag på ett nytt jobb. Tillbaka till stallet som hästskötare till en hoppryttare/utbildare.. :) Ska bli kul! Runt 15 hästar som jag ska sköta, mocka. Sen rider ju Magnus.




Kommentarer
Postat av: Rockig som få

AHHH! Vem fan ska jag prata skit och ligg med nu då? Inte för att jag ligger nån gång, men det är ju så jävla kul att tro att man nån gång kommer att göra det igen... Du, va fan... vi ska inte dra till Woody på sista lönen nu då och låta han försörja oss medans vi lever rock n roll liv med surfing och alkohol?

2009-03-02 @ 11:58:11
Postat av: Räkisch

Du kan lika gärna bli dövstum, för det kommer bli så trist på volvo nu, så det är ingen mening med att ens kunna prata.. Eller höra.. Inte ens ligga.. Får semesterlönen nästa mån, vad säger du om australien då? vi kan ju pungpacka med en känguru som jag har hört ska vara skittrevlig. Ska ha hans mail nånstans... Born to surf eller? Sen känner jag en koala som har väääärsta schyssta eukalyptusträdet! Han är ständigt hög dock, men det är inget bekymmer va?

2009-03-02 @ 12:21:56
Postat av: sanna

who is Magnus?! Is he snögg?! :)

2009-03-09 @ 11:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0