Nya Facebook upplägget

VARFÖR? God oh why?!

Varför ska de ALLTID ändra upplägg/design på facebook? Nu är det helt idiotiskt snurrigt och man får se ALLAS uppdateringar, vilket man inte vill.. *suck*

I övrigt har jag haft en av mina tråkigaste dagar, ever..  Skickade ett sms till Richard i göteborg och beklagade mig lite över hur uttråkad jag var, så han ringde upp och "cheerade" upp mig lite. Det var snällt av honom och uppskattat av mig. :)

Jobbet var kul som vanligt, men sen när man kommer hem och vill hitta på nåt.. Det fanns ingen som var ledig att göra nåt.. Astrist! Så jag har varit ute på två promenader med hundarna. Lola hatar ju det här snöovädret/slasket som är nu, så den andra promenaden gick jag bara med Melvin. Det snöade helt sjukt mycket och jag var vit efter 2 min typ. När jag väl kom hem var jag alldeles dyngsur, men det kändes bra att ha gjort av med lite energi på promenaden.

Så jag lagade lite spaghetti och quornfärssås och nu är jag mätt och glad igen. :) Fortfarande väldigt uttråkad dock..
Känner bara för att gå och lägga mig, men jag ska ju upp klockan 07, så det blir lite väl många timmar att sova. Jag får hålla mig vaken helt enkelt.

Imorgon är det den efterlängtade Volvo festen för alla visstidsanställda som fick gå. Jag jobbar till ca 11.00, sen måste jag hem, hinna med systemet innan de stänger och sen vid 16-17 så är det dags för förfest! Vi ska äta middag på gondolino och sen blir det utgång i Skövde. Ska bli jättekul, verkligen! *Yay* :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0