Rickard Sjöberg!!!

Var ju bara tvungen att skriva om när jag var i Stockholm med Jenny, Johanna och Lisa. Johanna och Lisa skulle på AC/DC i globen och jag och Jenny mötte upp dom vid centralen, De var lite hungriga så vi käkade på Mc Donalds där. Jag såg en söt hund och tittade på den och la inte märke till ägaren, när ett skri skär igenom luften..

- RICKARD SJÖBERG!!!

Det är Lisas diskreta antydan till att en "kändis" är i närheten.. :)
Mycket skratt blev det åt det och vi kom fram till att även hunden är en kändis, eftersom den är med på en av hans reklamsnuttar.. :) Lisa fumlade med kameran, men det blev ingen bild, däremot fick jag en riktigt bra bild med mobilen..

Alltid trevligt att se en ö-kändis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0