Tisdag

Började dagen med att släppa ut hästarna som vanligt. När jag var klar i stallet så åkte jag iväg till posten för att skicka sadeln som jag äntligen fått sålt. 330 kr kostade det att skicka fanskapet.. :( Men, men.. Nu är den borta iaf!

Idag vet jag inte vad som händer innan jobbet, men skulle behöva städa, igen.. Fattar inte hur det kan bli stökigt så fort!?

Anyways... Efter lite deeptalk med Fröken Fransson igår, så kom vi fram till att det mest är massa krångel med killar.. De tar energi, de tar tid och de gör ont. Visst finns det bra killar också, de är bara så jävla bra på att gömma sig, eller vara upptagna..

The search goes on..
.


Ni gör inte ont iaf... ♥
Och ni får en att le.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den bilden gör allt annat än ont, riktig jävla klassbild som framhäver mitt sanna jag. På sin höjd får man hål i tänderna för allt socker.

Kul att kommentera andras bloggar, för jag har inget liv och borde egentligen också städa, MEN! :P Syns snart...

2009-03-03 @ 11:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0