Vår, vår vår!

Hur underbart är det inte att dra upp persiennen på morgonen och mötas av solens värmande strålar? Det kunde inte bli nåt annat än en bra dag idag! :)

Hade en bra dag i stallet också, Maria var där, så jag hade nån att prata med, alltid trevligt. :) När jag bytte hästarna i hagen så tog jag in Tjeckov och stod o gosade lite med honom. Maria tittade på oss och sa: Jag tror du har fått en favorit!

No shit.. Den där hästen har klamrat sig fast i mitt hjärta ordentligt!

Efter jobbet tog jag en promenad med hundarna i det underbara vädret, helt sjukt att det var för vamt med en tunn skinnjacka! Hur som helst, jag är överlycklig över att värmen har kommit!

Nu känns inte sommaren så långt bort..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0