Bad update..

Har inte haft nån inspiration till att skriva nåt i bloggen på ett tag.. Tyvärr är det likadant idag.. :P

Jag var på förfest och sen på Puben i lördags, det var ju skoj iaf! :) Var där med Hallberg, Daniel och ett gäng okända.. Billigt och bra med gratis inträde och öl, cider och shots för 20 kr st.. :) Hade på mina nya skor, som inte var de lättaste att gå i, men det funkade. Trots att Esrael propsade på att vi skulle dansa en salsa.. I 13 cm klackar?! Jag kan inte ens dansa sån där pardans, kan inte följa för fem öre..  Men, men.. Kul var det iaf!

På vägen hem mötte vi Robert och David tror jag han hette.. Jag lyckades göra nån slags vurpa och gled lite snyggt ner på trottoaren, så då tog David av sig skorna och jag fick låna dom. Strl 41 tror jag det var, så de var "lite" stora, men grymt sköna efter min tortyr av mina fötter tidigare under kvällen...

Söndagen bestod mest av bakisältande och jobb på kvällen. Idag har jag varit ute hos mamma, avmaskat hästar och rotat runt lite på vinden. Håller på och kikar lite efter möbler och saker jag kan ha i min nya, större lägenhet, så imorgon ska jag och mamma åka till en second hand affär och kolla lite. :)


Robert, David och Hallberg


Snyggt


På Puben, Maria (tror jag hon hette) och Yours truly..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0